Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
O01: W jaki sposób zapisałeś się do poradni ?
A01: Jak oceniasz łatwość zapisania się na wizytę ?
0 – bardzo ŹLE, 10 – bardzo DOBRZE
A02: Jak oceniasz zaangażowanie pracowników rejestracji ?
0 – bardzo ŹLE, 10 – bardzo DOBRZE
A03: Jak oceniasz terminowość realizacji wizyty (czy odbyła się w wyznaczonym czasie) ?
0 – bardzo ŹLE, 10 – bardzo DOBRZE
B01: Jak oceniasz zaangażowanie lekarza w rozwiązanie Twojego problemu zdrowotnego ?
0 – bardzo ŹLE, 10 – bardzo DOBRZE
C01: Jak oceniasz zrozumiałość przekazywanych informacji dotyczących Twojego stanu zdrowia, procesu leczenia i zaleceń lekarskich ?
0 – bardzo ŹLE, 10 – bardzo DOBRZE
D01: Jak oceniasz wyposażenie poczekalni (np. oznakowanie, miejsca siedzące) ?
0 – bardzo ŹLE, 10 – bardzo DOBRZE
D02: Jak oceniasz czystość w gabinecie, w łazience, w poczekalni ?
0 – bardzo ŹLE, 10 – bardzo DOBRZE
E01: Jak oceniasz respektowanie przez personel medyczny praw pacjenta, szczególnych uprawnień i potrzeb ?
0 – bardzo ŹLE, 10 – bardzo DOBRZE
F01: Jakie jest prawdopodobieństwo, że polecisz tę placówkę znajomym lub rodzinie ?
0 – zdecydowanie NIE POLECAM, 10 – zdecydowanie POLECAM
G01: Płeć pacjenta:
G01: Wiek pacjenta:

Badanie doświadczeń pacjentów PASAT IKP